Geen verzendkosten
Gratis verzending
(vanaf 2 stuks) Geen verrassingen.
Zeer scherpe prijzen
Scherpe prijzen
Je zit altijd goed.
Service gericht
Service gericht
U staat voorop.

Inleiding FAQ

 

Wanneer wordt mijn order in behandeling genomen?
Uw order wordt verwerkt nadat de betaling van uw bestelling voldaan is. Hierna gaan wij, de banden klaar zetten voor bezorging. Zolang de betaling nog niet voldaan is gebeurt er nog niets. De order blijft in ons systeem staan totdat de betaling wordt voldaan, Banden besteld voor 15:00 worden dezelfde dag nog opgehaald door DPD.

Waar kan ik mijn order volgen?
Wannneer uw order verzonden is, ontvangt u een van ons een track & trace nummer. Via dit track & trace nummer kunt u via DPD.nl volgen waar uw order zich op dat moment bevindt.

Ik heb na het plaatsen van mijn bestelling geen bevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Wellicht zit er een fout in uw e-mailadres. Zodra er zich een fout in uw e-mailadres bevindt, zult u geen e-mails van Bandenoutlet.nl ontvangen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Mag ik mijn order nog annuleren?
Wanneer uw order nog niet verzonden is, is het mogelijk om uw order te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan er mis zijn?
Hier kunnen diverse redenen voor zijn. Een aantal scenario’s:  * Uw betaling is nog niet voldaan. Zolang uw betaling niet voldaan is, wordt uw order in de wacht gezet en wordt het proces gestaakt, totdat er betaald wordt.  * Uw product(en) is/zijn niet op voorraad en is voor u bijbesteld. Ondanks onze grote voorraad kan het altijd voorkomen dat er een product onverwacht niet meer op voorraad is. U wordt op de hoogte gesteld wanneer uw order vertraging oploopt. Doorgaands wordt    de bestelling binnen vijf werkdagen geleverd.   * Er is iets mis gegaan bij DPD waardoor de levering vertraging oploopt. U kunt dit eerst zelf controleren door gebruik te maken van uw track & trace nummer. Heeft u geen track & trace nummer of wordt er niks getoond, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Mijn banden zijn bij transport beschadigd ?
Het komt niet vaak voor dat banden beschadiging oplopen tijdens transport. Wij adviseren om bij aankomst van de Banden, deze te controleren op beschadiging. Mocht er beschadiging zijn ontstaan zijn, dan kunt u tot twee weken na ontvangst van uw bestelling contact opnemen met onze klantenservice: verkoop@bandenoutlet.nl In uw e-mail vermeld u om welke ordernummer het gaat, de maat, het merk en een foto van de beschadiging van de band(en) Een foto van de beschadiging is noodzakelijk om uw e-mail in behandeling te nemen. Aan de hand van deze gegevens wordt bepaald wat de te volgen actie is. Mochten er vragen zijn over een beschadiging dan kunt u natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice

 

 

 

Continental Michelin Uniroyal BFGoodrich
Sportiva Fulda GT Radial Firestone Falken
Yokohama Dunlop Bridgestone Wanli Gislaved
Nankang Infinity Vredestein Maxxis Kleber
Hankook Toyo Tires Nokian Tyres Goodyear Semperit